Domov
Nazaj

MPIK delavnica: Cenovna strategija startup podjetja

Uspeh produkta ni vedno odvisen samo od trga ter posledično kakovosti in povpraševanja, ampak je njegov uspeh velikokrat odvisen tudi od pravilno postavljene prodajne cene. Obstaja veliko različnih načinov za oblikovanje cen novih izdelkov ali storitev, univerzalna formula žal ne obstaja. Obstajajo pa koraki in vprašanja, na katera morate znati odgovoriti, saj lahko z njimi določite pravo prodajno ceno za svoj izdelek/storitev.

Določanje cene izdelku je eden osnovnih korakov pri gradnji uspešnega podjetja, za katerega nekateri menijo, da je enostaven. Ampak to seveda ne drži, gre za zahtevno opravilo, ki terja prave informacije in znanje, predvsem pa doslednost in ažurnost. Je pa dejstvo, da nepravilno postavljena cena lahko povzroči tržni polom celo najboljšega izdelka. Tega pa si gotovo ne želite!

Z udeležbo na delavnici boste spoznali:

  • cenovne modele;
  • cenovne politike;
  • marketinški miks in vlogo cene;
  • določanje cene in vrste cen;
  • izračun cene;
  • umestitev na trg na podlagi cene;
  • vpliv cene na pridobivanje investicije.

Delavnica je namenjena:

  • strastnim podjetnikom, ki bi želeli določiti prodajno ceno na podlagi zbranih in analiziranih informacij, in ne zgolj »po občutku«;
  • tistim, ki jim določanje cen ni ljubo, pa ne vedo, na kaj vse vpliva interna postavitev cen;
  • vsem, ki si želijo, da bi od svojega posla dobro živeli.

Program

Potek delavnice (9. 6. 2022)

8:45 - 9:00
Pozdrav s kavo in pecivom

9:00 - 9:05
Predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti in spodbud (Jure Knez)

9:05 - 10:30
Prvi del programa (Nina Dremelj)

10:30 - 10:45
Odmor

10:45 - 12:15
Drugi del programa ter vprašanja & odgovori (Nina Dremelj)

Informacije

Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 7. junija 2022).

Št. mest na delavnici je zaradi kvalitete dela omejeno.

Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška

Koroške e-novice v vašem inboxu!

E-novice