Domov
Nazaj

MPIK delavnica: Kako kupcem zastaviti prava vprašanja in jih bolje razumeti?

Cilj intervjuvanja kupcev, uporabnikov ali potencialnih uporabnikov je pridobiti vpoglede, to so spoznanja o načinih obnašanja, motivacijah, željah ali frustracijah glede določenih tem. Te informacije nato uporabimo pri iskanju priložnosti za nove produkte ter izboljšavah obstoječih produktov ali storitev.

Postavljanje pravih vprašanj pa ni tako samoumevno kot se sliši. Če želimo pridobiti uporabne povratne informacije, ključne za razvoj našega produkta ali storitve, moramo vedeti, koga, kaj ter predvsem kako naj sprašujemo. Vse o tem, kako izvesti najboljši intervju, in kako si s pridobljenimi informacijami pomagati, bomo odkrivali na delavnici z dr. Blažem Zupanom.

Z udeležbo na delavnici boste spoznali:

  • primerjavo različnih metod razumevanja uporabnikov;
  • intervju kot eno najboljših metod zbiranja informacij;
  • dobre in slabe načine izvajanja intervjuja na podlagi izkušenj predavatelja in testnega primera;
  • različne tehnike analize in sinteze podatkov ter iskanja vpogledov.

Delavnica je namenjena:

  • potencialnim podjetnikom, ki so v začetni fazi razvoja produkta / storitve;
  • start-up in ostalim podjetjem, ki želijo s strani kupcev pridobiti uporabne povratne informacije o svojih produktih / storitvah;
  • vsem, ki jih zanima, kako v praksi postavljati prava vprašanja uporabnikom in kupcem.

Program

Potek delavnice (21. 4. 2022)

9:45 - 10:00
Pozdrav s kavo in pecivom

10:00 - 10:05
Predstavitev aktualnih podjetniških podpornih aktivnosti in spodbud (Jure Knez)

10:05 - 11:30
Prvi del programa (dr. Blaž Zupan)

11:30 - 11:45
Odmor

11:45 - 13:15
Drugi del programa ter vprašanja & odgovori (dr. Blaž Zupan)

Govorci

Foto Blaž Zupan

Blaž Zupan

dr.

  • podjetnik, investitor, poslovni svetovalec in predavatelj na EF UNI LJ:
  • (so)ustanovitelj 8 podjetij v SLO in tujini; iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža;
  • mentor startup podjetjem;
  • profesor podjetništva na EF UL;
  • investitor;
  • na temo razumevanja strank je vodil čez 100 delavnic, med drugim za NLB, Kolektor, MOL, BTC itd.;
  • poslovni svetovalec, specializiran za razvoj novih izdelkov in optimizacijo procesov.

Informacije

Udeležba je BREZPLAČNA, OBVEZNA PA JE PRIJAVA (do 19. aprila 2022).

Št. mest na delavnici je zaradi kvalitete dela omejeno.

Organizator: Mrežni podjetniški inkubator Koroška

Koroške e-novice v vašem inboxu!

E-novice