Domov
Kot regionalna destinacijska organizacija predstavljamo povezovalni člen turistične ponudbe celotne regije in opravljamo razvojno, distribucijsko, promocijsko in operativno funkcijo destinacijskega managementa. S Strategijo razvoja turizma na ravni destinacije Koroška 2025-2030 postavljamo strateški in akcijski okvir razvoja Koroške kot turistične destinacije. S strateškim komunikacijskim pristopom krepimo prepoznavnost Koroške, njeno pozitivno podobo, promoviramo raznoliko turistično ponudbo, krepimo turistične ponudnike v kontekstu komunikacijskega nastopa in posledično spodbujamo prihod turistov na destinacijo. Omenjene aktivnosti Koroško postavljajo na zemljevid vodilnih destinacij, ki se ponaša z raznoliko in razvito turistično ponudbo.
Osebna izkaznica projekta
Akrim
RDO (Regionalna destinacijska organizacija Koroška)
Vodilni partner
Regionalna razvojna agencija za Koroško
Projektno partnerstvo
Občine, lokalne turistične organizacije in ponudniki
Vrednost projekta
130.000,84
Vir financiranja
Občina Črna na Koroškem, Občina Mežica, Občina Prevalje, Občina Ravne na Koroškem, Občina Dravograd, Občina Vuzenica, Občina Podvelka, Občina Muta, Občina Radlje ob Dravi, Občina Ribnica na Pohorju, Mestna občina Slovenj Gradec, Občina Mislinja
Kontaktna oseba
Ana Pisar Čivčić

Cilj projekta:

Strateško smiseln in operativno učinkovit razvoj destinacije Koroška ter njene ponudbe. Izboljšanje prepoznavnosti, krepitev pozitivne podobe in dvig kazalcev turistične uspešnosti destinacije Koroška. Kontinuirano izvajanje skupnih aktivnosti promocije Koroške kot turistične destinacije se odraža tako v kvantitativni kot kvalitativni rasti.  

Koristi projekta:

S Strategijo razvoja turizma so postavljeni temeljni okviri petletnega razvoja destinacije, hkrati pa konkretne politike in ukrepi, ki usmerjajo razvoj turistične ponudbe in njeno promocijo. S strateško promocijo Koroška regija pridobiva veljavo kot turistična destinacija ne samo znotraj Slovenije, temveč tudi izven meja, v evropskih merilih. Z raznolikimi komunikacijskimi kanali in naslavljanjem ključnih ciljnih skupin se izboljšuje prepoznavanje regije in krepi njena pozitivna podoba. S turističnim razvojem regije se krepi tudi njen gospodarski razvoj, saj multiplikatorni učinki strateškega razvoja turizma prinašajo pozitivne učinke tako za gospodarstvo kot lokalno prebivalstvo.  

Uspešne zgodbe:

  1. Rast prihodov in nočitev tujih ter domačih gostov na destinaciji Koroška. 
  2. Vzpostavitev raznolikih komunikacijskih kanalov za doseganje različnih ciljnih skupin (potencialnih) turistov. 
  3. Promocija destinacije Koroške kot celovite destinacije z bogato in raznoliko turistično ponudbo. 
  4. Dvig komunikacijskih kompetenc turističnih ponudnikov skozi izobraževanja in delavnice. 
  5. Predstavitev destinacije Koroška na številnih sejmih in borzah v tujini. 

Vas zanima več o projektu?

Naš strokovno usposobljen kader vam z veseljem svetuje.

Koroške e-novice v vašem inboxu!

E-novice