Domov

Koroška. Zakladnica presenečenj!

Promocija turistične destinacije Koroška in strategija razvoja turizma

RRA Koroška je kot regionalna destinacijska organizacija povezovalni člen turistične ponudbe celotne regije. Opravlja razvojno, distribucijsko, promocijsko in operativno funkcijo destinacijskega managementa. S Strategijo razvoja turizma na ravni destinacije Koroška 2025–2030 postavlja strateški in akcijski okvir razvoja Koroške kot turistične destinacije.

Koroška. Zakladnica presenečenj!

Kaj vse zajema promocija destinacije?

Digitalne komunikacijske kanale (spletna stran, družbena omrežja, e-poštno obveščanje)
Predstavitve na turističnih sejmih in borzah
Komuniciranje s ponudniki in z lokalnimi turističnimi organizacijami
Oglaševanje (digital, tisk, televizija, radio), predstavitve v medijih
Študijske ture in organizacija dogodkov za turistične deležnike
Promocijske izdelke

Koroška. Zakladnica presenečenj!

Več o destinaciji

Koroško postavljamo ob bok najbolj razvitim turističnim destinacijam

  • S strateškim komunikacijskim pristopom krepimo prepoznavnost Koroške in njeno pozitivno podobo.
  • Spodbujamo prihod turistov na destinacijo Koroška.
  • Smo povezovalni člen turističnih deležnikov regije.
  • Turistične deležnike krepimo v kontekstu komunikacijskega nastopa in razvoja ponudbe.

Naši cilji

  • Strateško smiseln in operativno učinkovit razvoj destinacije Koroška ter njene ponudbe.
  • Izboljšanje prepoznavnosti in krepitev pozitivne podobe destinacije.
  • Dvig kazalcev turistične uspešnosti destinacije Koroška (kvalitativna in kvantitativna rast).
  • Razvoj Strategije turizma destinacije za strateško usmerjeno in uspešno rast turistične destinacije Koroška.

Več o destinaciji Več o strategiji

Kot regijska destinacijska organizacija:

S Strategijo razvoja turizma postavljamo temeljni okviri petletnega razvoja destinacije, hkrati pa konkretne politike in ukrepi, ki usmerjajo razvoj turistične ponudbe in njeno promocijo.
S strateško promocijo skrbimo, da Koroška regija pridobiva veljavo kot turistična destinacija ne samo znotraj Slovenije, temveč tudi izven meja, v evropskih merilih.
Z raznolikimi komunikacijskimi kanali in naslavljanjem ključnih ciljnih skupin izboljšujemo prepoznavanje regije in krepimo njeno pozitivno podobo.
S turističnim razvojem regije krepimo tudi njen gospodarski razvoj, saj multiplikatorni učinki strateškega razvoja turizma prinašajo pozitivne učinke tako za gospodarstvo kot lokalno prebivalstvo.

Uspešne zgodbe promocije Koroške

Rast prihodov in nočitev tujih ter domačih gostov na destinaciji Koroška.
Vzpostavitev raznolikih komunikacijskih kanalov za doseganje različnih ciljnih skupin (potencialnih) turistov.
Promocija destinacije Koroške kot celovite destinacije z bogato in raznoliko turistično ponudbo.
Dvig komunikacijskih kompetenc turističnih ponudnikov skozi izobraževanja in delavnice.
Predstavitev destinacije Koroška na številnih sejmih in borzah v tujini.

Strategija

Strategija razvoja turizma Koroške temelji na trajnosti, avtentičnosti in vključevanju deležnikov. Regija si prizadeva postati prepoznavna butična in celoletna destinacija z visoko dodano vrednostjo. Poudarek je na sodelovanju, razvoju trajnostne infrastrukture, digitalizaciji, novih produktih ter večji povezanosti in kakovosti.

O projektu

Občina Črna na KoroškemObčina DravogradObčina MežicaObčina MislinjaObčina MutaObčina PodvelkaObčina PrevaljeObčina Radlje ob DraviObčina Ravne na KoroškemObčina Ribnica na PohorjuMestna občina Slovenj GradecObčina Vuzenica

Vir financiranja promocije turistične destinacije Koroška:
Občina Črna na Koroškem, občina Dravograd, občina Mežica, občina Mislinja, občina Muta, občina Podvelka, občina Prevalje, občina Radlje ob Dravi, občina Ravne na Koroškem, občina Ribnica na Pohorju, mestna občina Slovenj Gradec in občina Vuzenica.

Nazaj

Deli:

Deli na facebook Deli na Linkedin

Koroške e-novice v vašem inboxu!

E-novice