
Koroška. Zakladnica presenečenj!
Promocija turistične destinacije Koroška in strategija razvoja turizma

RRA Koroška je kot regionalna destinacijska organizacija povezovalni člen turistične ponudbe celotne regije. Opravlja razvojno, distribucijsko, promocijsko in operativno funkcijo destinacijskega managementa. S Strategijo razvoja turizma na ravni destinacije Koroška 2025–2030 postavlja strateški in akcijski okvir razvoja Koroške kot turistične destinacije.

Kaj vse zajema promocija destinacije?






Koroška. Zakladnica presenečenj!

Koroško postavljamo ob bok najbolj razvitim turističnim destinacijam
- S strateškim komunikacijskim pristopom krepimo prepoznavnost Koroške in njeno pozitivno podobo.
- Spodbujamo prihod turistov na destinacijo Koroška.
- Smo povezovalni člen turističnih deležnikov regije.
- Turistične deležnike krepimo v kontekstu komunikacijskega nastopa in razvoja ponudbe.
Naši cilji
- Strateško smiseln in operativno učinkovit razvoj destinacije Koroška ter njene ponudbe.
- Izboljšanje prepoznavnosti in krepitev pozitivne podobe destinacije.
- Dvig kazalcev turistične uspešnosti destinacije Koroška (kvalitativna in kvantitativna rast).
- Razvoj Strategije turizma destinacije za strateško usmerjeno in uspešno rast turistične destinacije Koroška.
Kot regijska destinacijska organizacija:
Uspešne zgodbe promocije Koroške
Strategija
Strategija razvoja turizma Koroške temelji na trajnosti, avtentičnosti in vključevanju deležnikov. Regija si prizadeva postati prepoznavna butična in celoletna destinacija z visoko dodano vrednostjo. Poudarek je na sodelovanju, razvoju trajnostne infrastrukture, digitalizaciji, novih produktih ter večji povezanosti in kakovosti.


Novice
Koroške e-novice v vašem inboxu!